Open: Ma - Vrij : 8:00 tot 16:30 uur
+(31)06 29 34 69 96
Bel ons gerust
info@j-sketch.nl
Een e-mail sturen kan ook
Kantoor
Zuiderstraat 7 9444 PJ Grolloo

Coordinator & organisator = verbinder

Het merk Renate Westervaarder staat voor open en ruimte voor ideeën. Oplossingsgericht. Overzicht. Aandacht. Renate Westervaarder zorgt voor “verbinding”. Deze ijzersterke punten zorgen er voor dat het organiseren en coördineren van projecten vloeiend verlopen. Renate Westervaarder behoudt het overzicht en zorgt door persoonlijke aandacht voor de juiste verbinding. Een creatief, enthousiast en ervaren event- en officemanager dat uw project van A tot Z begeleidt.

WIE Events
Het concept bedenken, het zoeken van geschikte sprekers en locaties tot en met het coördineren op de dag van het evenement en de afronding en evaluatie na afloop.

RW Officemanagement
Ondersteuning bieden aan ondernemers die tal van administratieve taken te doen heeft maar die hem of haar de tijd ontnemen die hij/zij in de core business wil en moet steken.

Het logo
Het logo is ontwikkeld op basis van de kernwoorden VERBINDING en OPLOSSINGSGERICHT. Het merk Renate Westervaarder is onderverdeeld in twee labels. In beide labels is de letter W van Westervaarder verwerkt. Het open karakter zorgt voor lucht en een speels effect. Het creëert ruimte voor ideeën en daarmee een oplossing voor uiteenlopende projecten. Elk label heeft zijn eigen identiteit, maar door dezelfde stijl te hanteren ontstaat er eenheid en herkenbaarheid. Samengevoegd ontstaat er verbinding tussen de labels. Ook in dit icoon staat de letter W centraal.

Het beeld
Voor het beeld van het merk Renate Westervaarder wordt gebruik gemaakt van een grijze overlay. Dit om verschil te creëren tussen het verbindend logo en de labels. Bij beide labels wordt gebruik gemaakt van helder beeld. Bij WIE Events wordt gebruik gemaakt van blauw/groene details om het gestructuurde te benadrukken. Zakelijk, maar open en eerlijk. Bij RW Off icemanagement wordt gebruik gemaakt van bordeaux rode details. Dit geeft naast het zakelijke ook de warmte weer van persoonlijk contact. De tone of voice is zakelijk, maar warm, persoonlijk en betrokken.

Neem een kijkje in de styleguide

Deel